Reklamacje sklepu internetowego VESARO, właściciela witryny "do-domku.pl".
1. Podstawa i zakres reklamacji
1.1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy:
-
dostarczony produkt jest wadliwy,
-
produkt jest niezgodny z opisem,
-
wystąpiły inne problemy związane z realizacją zamówienia.
1.2. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, w szczególności w zakresie rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 556 i następne Kodeksu cywilnego).
2. Sposób składania reklamacji
2.1. Reklamację należy zgłosić w formie pisemnej lub elektronicznej:
-
poprzez e-mail: zamowienia@do-domku.pl,
-
na adres korespondencyjny: VESARO, ul. Kopernika 4/2, 41-500 Chorzów.
2.2. Reklamacja powinna zawierać:
-
imię i nazwisko klienta,
-
numer zamówienia,
-
datę zakupu,
-
opis problemu (np. rodzaj i data wystąpienia wady),
-
żądanie klienta dotyczące sposobu rozwiązania reklamacji (np. naprawa, wymiana, zwrot środków).
2.3. W przypadku, gdy zgłoszenie reklamacyjne wymaga przesłania produktu do oceny, klient powinien odesłać produkt na adres: VESARO, ul. Kopernika 4/2, 41-500 Chorzów.
3. Rozpatrywanie reklamacji
3.1. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania.
3.2. W przypadku, gdy reklamacja wymaga uzupełnienia informacji lub przesłania produktu, termin rozpatrzenia reklamacji może zostać wydłużony o czas oczekiwania na te elementy. Klient zostanie poinformowany o przedłużeniu terminu.
3.3. Po rozpatrzeniu reklamacji klient zostanie poinformowany o decyzji za pośrednictwem e-maila lub w formie pisemnej (w zależności od sposobu zgłoszenia reklamacji).
4. W przypadku uznania reklamacji
4.1. Jeśli reklamacja zostanie uznana, sklep podejmie działania zgodnie z żądaniem klienta, takie jak:
-
naprawa wadliwego produktu,
-
wymiana produktu na nowy,
-
obniżenie ceny produktu,
-
zwrot pełnej wartości zamówienia (w przypadku zwrotu produktu).
4.2. Zwrot środków zostanie dokonany w terminie 14 dni od dnia uznania reklamacji, przy użyciu tego samego sposobu płatności, jakiego użył klient, chyba że uzgodniono inaczej.
5. W przypadku odrzucenia reklamacji
5.1. W przypadku odrzucenia reklamacji klient zostanie poinformowany o powodach decyzji oraz o możliwości dalszego dochodzenia swoich praw, np. poprzez mediację, złożenie skargi do Inspekcji Handlowej lub skierowanie sprawy do sądu powszechnego.
6. Koszty związane z reklamacją
6.1. W przypadku uznania reklamacji koszty przesyłki reklamowanego produktu (zarówno odesłania do sklepu, jak i wysyłki naprawionego/wymienionego produktu do klienta) ponosi właściciel sklepu.
6.2. W przypadku odrzucenia reklamacji koszty odesłania produktu do sklepu i z powrotem ponosi klient.
7. Kontakt w sprawie reklamacji
W razie pytań dotyczących procesu reklamacji, prosimy o kontakt:
-
E-mail: zamowienia@do-domku.pl
-
Adres: VESARO, ul. Kopernika 4/2, 41-500 Chorzów